Odborná celodenní e-commerce konference
Pojďme společně nahlédnout do zahraničí. Poslechněte si inspirativní přednášku bývalého šéfa britského Amazonu nebo rady uznávaného experta na e-commerce Andrease Reiffena. Na konferenci se také naučíte vybrat ten správný trh pro expanzi vašeho e-shopu, jak e-shop pro zahraničí správně optimalizovat, ale uslyšíte i upřímné příběhy o neúspěšných expanzích.
Jan má v Googlu na starosti spolupráci s ambiciózními českými a slovenskými firmami, které prodávají svůj produkt online a chtějí expandovat na nové trhy. Ve své prezentaci se zaměří na to, proč je export logickým evolučním krokem pro téměř každou firmu, kde začít a jak uspět. Janek ukáže, jak se liší spotřebitelé na vybraných trzích, na co si dávat pozor při výběru platebních metod online a na závěr přidá konkrétní praktické příklady.
Honza patří mezi přední specialisty na zvyšování obchodní výkonnosti, CRO a UX u nás. Je znám zejména svým důrazem na praxi, testování a vyhodnocování. Jako jeden z mála se o své zkušenosti navíc nebojí podělit. Se svými klienty často expanduje na zahraniční trhy a hledá možnosti, jak z e-shopů vymáčknout maximum. Ví, že každý trh je specifický a podle toho je potřeba k e-shopu přistupovat. S jednotným e-shopem pro všechny trhy nemáte takovou šanci na úspěch. Jeho přednáška bude plná praktických příkladů a postupů jak na to.
Brianův životopis připomíná spíše přehledný seznam největších hráčů na poli světové e-commerce. Během své kariéry zvládl hned několik neuvěřitelných kousků – řídil britský Amazon, Dell, T-Mobile nebo třeba IBM. Momentálně předsedá správní radě jednoho z nejmodernějších fashion retailerů ASOS.com, kde už pátým rokem dohlíží na jeho stabilní růst. Jeho přednáška nabídne zasvěcený pohled do budoucnosti podnikání na internetu – rozhodně si ji tedy nenechte ujít!
Andreas je velmi uznávaným expertem, který dokáže umně kombinovat své znalosti ze světa businessu, online retailu a zvyšování výkonu Google Shopping kampaní. Na Ecommerce Expo přiletí z New Yorku, kde jeho společnost Crealytics už téměř dekádu spravuje obrovské reklamní kampaně tamních klientů. Ve volném čase tvoří Youtube seriál eCommerce Café, do kterého si zve zajímavé lidi ze světa digitálního marketingu a globální e-commerce.
V čele největšího nákupního rádce na českém internetu působí Tomáš Braverman už pátým rokem. Kromě české a Slovenské Heureky má Tomáš na starosti celý CEE region cenových srovnávačů, které patří pod hlavičku skupiny Rockaway. Po stručném pohledu na e-commerce ve střední a východní Evropě se Tomáš zaměří na Maďarsko – trh atraktivní pro české e-shopy, který nabízí spoustu příležitostí. Jen je potřeba vědět, jak na to. Proto Tomáš detailně probere náklady do kampaní, top produkty, top kategorie a další užitečné informace.
Footshopu se podařilo něco, čím se může pyšnit málokterý místní e-shop – úspěšná expanze na 10 zahraničních trhů! A jejich tajný recept? O ten se přijde podělit Peter Topor, který má ve Footshopu na starosti rozvoj informační infrastruktury společnosti a řídí vstupy na nové trhy. Ve své přednášce ukáže, jak konkrétně posuzují a vybírají nové trhy k expanzi, jak vypadá proces vstupu a následné kroky z pohledu marketingu i managementu.
Před svým návratem do domovského Slovenska strávil Martin několik let v jihovýchodní Asii, kde se aktivně účastnil tamního e-commerce boomu. Ve Vietnamu pracoval na “asijském Amazonu” Lazada, který posléze převzal Alibaba Group. V Malajsii pomáhal postavit na nohy největší e-shop s brýlemi v regionu, který ovšem neuspěl. A od roku 2015 vede Eyerim, o kterém budou mluvit spolu s Pavlem Adamčákem, CEO ui42, agentury zaměřené na export. Promluví o problémech, které museli společně překonat, o začarovaném kruhu úspěchů a nezdarů a o tom, jak nakonec vybudovali největší a nejrychleji rostoucí e-shop s brýlemi ve střední Evropě.
Amazon již dovoluje nakupovat česky a pomalu začíná sám oslovovat české prodejce. Znamená to konec českých e-shopů nebo si jej mohou dovolit ignorovat? Miliardový trh v Evropě i světě je jistě lákavý, ale hegemonie světového giganta přináší i určitá úskalí. Společně s kolegy pomohl Jiří EXPANDOvat více než stovce českých e-shopů do západní Evropy a USA. Po sérii přednášek, kdy k prodeji na Amazonu lákali, dnes raději varují - vklínit se mezi velké hráče v Evropě není jen tak!
Konference umíme. Za posledních pět let práce na Marketing Festivalu jsme si vytvořili jasná pravidla pro to, jak na konferencích vzdělávat, aniž bychom podlehli jejich obvyklým neduhům. Placené přednášky partnerů, self-promo a rozdávání cen kamarádům tedy rádi přenecháme jiným.
Chceme nabídnout jeden den přednášek po okraj nacpaný užitečnými zkušenostmi lidí, kteří za sebou mají nespočet úspěchů, nechybí jim rozhled a schopnost předat své vědomosti bez obalu. Tak, aby pomohly co nejvíce účastníkům.
Primárním jazykem konference je čeština.
Přednášky zahraničních řečníků budou v angličtině.
Se vstupenkou na konferenci můžete volně navštívit i veletrh.
Nechte nám svůj e-mail a my vás budeme informovat o novinkách.
Pokud máte jakékoli dotazy, nahlédněte do FAQ nebo se nám ozvěte na info@ecommerce-expo.cz.
Redding Events s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 04180241, DIČ CZ04180241
© 2018 Redding Events s.r.o., ve spolupráci s projektem Marketing Festival