Ecommerce Expo si klade za cíl přinést vám v jednom dni co nejvíce informací, inspirace a kontaktů. A protože není snadné vyznat se v možnostech, které nabízí desítky vystavujících firem, rozhodli jsme se trochu pomoci.
Přijďte se na veletrhu poradit o vašem podnikání s jedním z našich nezávislých odborníků. Proberou s vámi konkrétní problémy, které trápí vaše podníkání a poradí vám, které firmy byste na Expu rozhodně měli oslovit. Tito lidé vám budou zdarma k dispozici po celou dobu konání akce.
Podnikatel změn a konzultant — dvacet let se pohybuje v e‑commerce a nyní pomáhá firmám s podnikáním na internetu. V úzké spolupráci se svými klienty navrhuje a realizuje změny byznysu, digitálních produktů, designu služeb, značek i marketingové strategie. Protože měnit se je potřeba pořád. Imrvére.
Honza Kvasnička se zabývá UX, použitelností webu, zvyšováním konverzních poměrů a návrhem, tvorbou a testováním webových aplikací. Spolupracuje s předními společnostmi zejména v oblasti e-commerce. Je zastáncem a propagátorem myšlenky „Nenuťte uživatele přemýšlet.” Honza na stánku nebude úplně celou dobu, protože současně přednáší na konferenci.
Za svoji krátkou kariéru ušel velký kus cesty. Z accounta se vypracoval až na obchodního ředitele digitální agentury Sun Marketing (dnes Taste), která se zaměřuje na výkonnostní marketing. Po 5 letech Sun opustil kvůli lásce k datům. Stal se členem Keboola týmu a nyní se snaží velkým firmám v Čechách i v zahraničí pomoci s tím, jak vydolovat ze svých dat informace, které jim pomohou k efektivnějšímu řízení všech oblastí jejich byznysu.
Honza má letité zkušenosti s optimalizací a zlepšováním efektivity PPC kampaní. Poslední 3 roky rozvíjí a školí agentury a největší inzerenty v Seznam.cz.
Lukas je původem z Berlína, začínal jako správce sítě, ale už léta se naplno věnuje pouze online marketingu. Do onlinu se dostal v roce 2006 jako webmaster, vystřídal několik dalších pozic a poté se přesunul do brněnského Kentica. Momentálně působí jako CMO pro analytický nástroj Smartlook, který používají zákazníci ve více než 90 zemích. Miluje všechny online marketingové nástroje a taktiky, které posouvají byznys dál, a přestože stále považuje PPCčka za špičkový marketingový kanál, rád experimentuje i s novými možnostmi. Příští rok oslaví svých prvních 100 millionů Kč utracených v B2B i B2C online kampaních.
Michala baví dlouhodobě dvě věci: paragrafy a finance. Rád je rozplétá nebo spojuje dohromady, kde je třeba. Specializuje se na daňové spory. Vlastní poradenskou společnost SimpleTax s.r.o. a je daňový právník v advokátní kanceláři KMH Legal. Jeho typickým klientem je společnost, jejíž účetní nebo právníci si už na daňový spor sami netroufají. Druhou skupinou klientů jsou společnosti z oblasti IT & marketingu. Nebojí se řešit problémy spojené s novými technologiemi a chápe, že realita je jiná než psané právo.
Eliška pracuje v pražské pobočce Googlu na pozici Analytical Consultant. Klientům z různých oblastí pomáhá především s optimalizací vyhledávacích a display kampaní v AdWords. Specializuje se na výkonnostní marketing a vše co s ním souvisí od struktury účtů, správného měření konverzí po bidding. Před nástupem do Googlu vedla marketingový tým v online startupu Ušetřeno.cz.
Pavel pracuje již více než dva roky v české pobočce Googlu jako Analyticky konzultant a pomáhá inzerentům správně měřit a atribuovat výkonnost digitálního marketingu se zaměřením na Google Analytics. Jeho srdcovním tématem je dlouhodobá hodnota zákazníků. Dříve vedl zákaznický výzkum v Tipsportu a působil přes šest let v Dobrém webu jako konzultant a lektor školení Google Analytics.
Nechte nám svůj e-mail a my vás budeme informovat o novinkách.
Pokud máte jakékoli dotazy, nahlédněte do FAQ nebo se nám ozvěte na info@ecommerce-expo.cz.
Redding Events s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 04180241, DIČ CZ04180241
© 2018 Redding Events s.r.o., ve spolupráci s projektem Marketing Festival